Vrácení zboží a reklamace
O naše čokolády se staráme s největší pečlivostí a láskou. Se stejnou péčí připravujeme i vaše balíčky plné dobrot. Občas se ale může stát, že se něco nepovede. Co v tomto případě dělat?
V tomto souhrnu jsou popsány nejčastější situace, které mohou nastat. Kompletní výčet pak najdete v našem Reklamačním řádu.
Pokud by vám tento způsob řešení nevyhovoval, nebo nemáte zájem ho využít, máte právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Jedná se tedy o vrácení zboží zpět k nám a obdržení peněz za zboží zpět. Na kontaktní email nám zašlete vyplněný a podepsaný sken formuláře odstoupení od kupní smlouvy.
Vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě hradíte náklady na dopravu zpět k nám vy.
Peníze vám budou vráceny neprodleně po obdržení vráceného zboží, a to včetně částky za dopravu. Vrácení částka za dopravu však může být nejmenší možná z nabízených variant dopravy. Pokud jste si tedy objednali doručení expresní službou, bude vám vrácená částka v hodnotě standartní dopravy.
V tomto souhrnu jsou popsány nejčastější situace, které mohou nastat. Kompletní výčet pak najdete v našem Reklamačním řádu.
Balíček přišel s poškozeným obalem
Pokud si již v moment předání všimnete, že byl obal zásilky prokazatelně otevřený, požádejte dopravce o sepsání protokolu a balíček nepřebírejte. Zároveň nás prosím kontaktujte, abychom s vámi situaci vyřešili co nejdřív.
Pokud jste si poškození obsahu balíčku všimli po jeho převzetí, nejpozději do 5 dnů od převzetí nás kontaktujte na emailu info@chocolovescoffee.cz. V příloze nám pošlete vyplněný a podepsaný sken reklamačního formuláře a fotodokumentaci poškozeného zboží. Nezapomeňte zboží včetně obalu a výplní balíčku uschovat.
Zboží přišlo poškozené
Zjistili jste po otevření balíčku, že je zboží poškozené? Kontaktujte nás na emailu info@chocolovescoffee.cz. V příloze nám pošlete vyplněný a podepsaný sken reklamačního formuláře a fotodokumentaci poškozeného zboží. Nezapomeňte zboží včetně obalu a výplní balíčku uschovat.Proces odstoupení od kupní smlouvy
Může se stát, že se zbožím nebudete spokojeni přesto, že bylo dodáno nepoškozené podle vaší objednávky. V tomto případě budeme velmi rádi, pokud nás kontaktujete na info@chocolovescoffee.cz, nebo prostřednictvím kontaktního telefonu +420 224 284 325. Společně se pokusíme situaci vyřešit.Pokud by vám tento způsob řešení nevyhovoval, nebo nemáte zájem ho využít, máte právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Jedná se tedy o vrácení zboží zpět k nám a obdržení peněz za zboží zpět. Na kontaktní email nám zašlete vyplněný a podepsaný sken formuláře odstoupení od kupní smlouvy.
Vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě hradíte náklady na dopravu zpět k nám vy.
Peníze vám budou vráceny neprodleně po obdržení vráceného zboží, a to včetně částky za dopravu. Vrácení částka za dopravu však může být nejmenší možná z nabízených variant dopravy. Pokud jste si tedy objednali doručení expresní službou, bude vám vrácená částka v hodnotě standartní dopravy.